teknikskola

träning idag, 50minuter efter skolan. Jag gick hem, var hemma ungeför 19minuter över- Gjorde mig mat på direkten.  Kyckling och ris, gott:]. Sen såg jag på tv - Kim possible. 20i 4 gick jag och drack ett glas oboy, ungefär två matskedar med pulver.

Sen bytte jag om, gick ut. Ungefär 10steg, sen gick jag tillbaka, och hämtade tigerbalsamet. Jag stoppade det i bh'n och gick till träningen:) ungefär nio minuter i fyra smsade jag Elin att öppna dörren, hon komde efter ungefär 37sekunder.

Sen gick jag in, smörjde in benet med tigerbalsam, lindade foten osv. Sen började träningen!

Kommentarer
Postat av: TuZii

Uppdatera mera? Hihi, jättebra blogg ;)

2010-04-09 @ 22:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0